söndag 19 augusti 2012

Minus en plutt

Lyckats sova ordentligt trots att de tydligen varit soligt och varmt idag.
Kände av att de varit varmt för syrummet är som en bastu. Satte mig för att sy upp lite sysselsättning till inatt, men de var så fruktansvärt varmt att de slutade med att jag satt i bara trosor. Tur att vi inte har någon insyn, men de kanske hade underhållit någon...

Nu har jag tagit en kall dusch, (underskattat!) och sitter nu och myser med barnen innan de är dags att köra till jobb.
Ikväll är sista gången jag har två små pluttar här hemma, imorgon kommer jag bara ha en liten plutt. Den andra plutten förvandlas till en SKOLEPÅG!!!!!
Usch, detta känns så hemskt och läskigt, jag har helt ont i magen. Frågade honom vid middagen hur de kändes inför imorgon; -Lite blygt...
Min modiga påg, hur blev du så stor???

1 kommentar:

Helene sa...

Han kommer fixa det galant. En nyfiken och våglig kille som han. Det kommer gå fint. Och jag tror mamman överlever med ♥