torsdag 27 september 2012

Där sprack den planen

Var så sablans trött när barnen var stoppade i säng så även jag och la mig. Då var klockan 20.10 och jag trodde knappt jag skulle hinna ställa klockan innan jag somnade...

Nu är klockan 23.14 och jag är fortfarande vaken, dessutom lagt till med en riktigt omysig huvudvärk och massa annat obekvämt. Flimmer för ögonen oavsett jag blundar eller tittar, myror i benen, 90-åringsryggen börjar komma tillbaka och något har hänt med mitt knä så de gör asont! Jag som skulle sova ordentligt så jag kunde vara riktigt pigg inför morgondagens uppgifter i skolan.
Just nu känns de rätt blörk att ligga här och stirra ut i mörkret. Läst lite kurslitteratur i hopp om att kunna sova sen, tyvärr resulterade i att jag bara fick mer ont i huvudet och ögonen, samt känner mig så urbotat korkad som inte fattar vad där står. Baaah, ja jag blir negativ och butter utan sömn!

Jag vill sova nuuuhuhuhuhu!

Inga kommentarer: