lördag 29 september 2012

Jag skrattade iallafall

Barnen stoppades i säng och jag placerade mig i soffan. Kollade på 21 Jump Street, som jag har skrattat! Skulle lätt kunna se den igen redan imorgon, fast då har jag planerat att tvinga maken att se Diktatorn med mig. (Kommer ihåg när jag tvingade honom att se Borat på bio med mig, han ville inte egentligen men eftersom jag var höggravid och asjobbig gjorde han de för husefriden. De var han som satt och nästan fick andnöd för att han skrattade så mycket...)

Tydligen har jag dålig humor, men de viktigaste för MIG när JAG ser film ensam är ju att JAG skrattar!!
Happy har legat och tittat undrande när jag skrattat högt och studsat runt i soffan. Jag kanske har dålig humor, but so be it, jag har ju iallafall kul!
(Fick den rekommenderad på Hemmakväll med orden; Den är typisk Sanna-humor)

Har du lika knepig humor som jag så missa in 21 Jump Street. (Filmen från 2012, alltså inte tv-serien från 80-talet för den vet jag inget om)
Annars kan man ju titta på den endast för att Channing Tatum är med i den, ett stort jädra dubbelplus i kanten!

Inga kommentarer: