onsdag 26 september 2012

Vart tog kvällen vägen?

Hur tusan blev klockan kvart i 10???
Fick med oss extra-dottern hem från förskolan till Lillans lycka.
Medan maken och Prins(korv)en var på rugby så lagade jag pannbiffar, sen blev de storfamiljmiddag då jag även bjöd över Linnsans pappa på middag. Förhoppningsvis kommer mamma Ulrika och lilla bebisen hem imorgon, men de har dem iof. trott sen i söndags... :(
(Kommer dem hem imorgon så kommer vi nog väldigt plötsligt få slut på mjölk/mjöl/ägg/eller vad som helst man kan låna lite av, så jag har en ursäkt att knaka på. Måste ju få se min lilla guddotter live, över 1 vecka gammal ju)

Resten av kvällen har jag pluggat, läst obegripliga texter om saker jag inte förstod, letat fakta och stångat pannan blodig för jag inte fattar hälften av orden i boken om Förvaltningsrätt...
Tog en paus och klippte tyg och helt plötsligt var klockan "dags att gå och lägga sig och redan hunnit vara ute med Happy en sista runda".
Så nu ska jag ner och övertyga maken om att han vill ta henne, så jag kan krypa ner i sängen.

Detta är vad jag fått klippt, lite mössor och en doppresent till helgens kommande dop

Inga kommentarer: