fredag 26 oktober 2012

I'm impressed, are U impressed?

Alltså jag är så stolt över mig själv så jag nästan tuppar av! Min förmåga idag imponerade inte bara på mig själv utan även maken! (Efter alla dessa år har han insett att detta är inget man skojar om, blodigt allvar! Iallafall de andra åstakommandet)
Två saker, Big deal för mig!
Den första, skulle tanka och kom på att vi har haft en lampa som varit sönder några dagar. Tänkte när jag ändå tankade kunde jag ju passa på att byta den till en som är hel. Sagt och gjort, jag körde ifrån Statoil med alla lampor fungerande och varningstexten på panelen släkt. Sen kanske jag ska tillägga att de var en väldigt trevlig tjej som jobbar på Statoil som visade vilken lampa som var sönder, gick in och hämta rätt sort och sen satte i den nya... Eller de kanske inte hör hit?!

Sak två är att jag hittade till min destination där jag ska hämta Martina. Jag som helt saknar lokalsinne och väldigt lätt får panikångest om jag inte hittar lyckades. Inga tårar, bara lite hjärtklappning men nu är jag här och snart kommer hon, min partner in crime denna helg!

1 kommentar:

Helene sa...

Heja heja! Det var inte illa!