måndag 1 oktober 2012

Rosa

Äntligen är de 1:e oktober, Rosa Bandet-månaden!!!
Jag älskar att oavsett jag köper diskborste, morötter, glödlampor, läppbalsam eller smycke så kan jag skänka pengar till Cancerfonden. Eftersom jag har både en mamma och en mormor som har kämpat mot bröstcancer är Rosa Bandet viktigt för mig.
Idag fick jag äntligen köpa mitt efterlängtade Missoni-armband där 50% av kostnaden går till Bröstcancerfonden. Så nu sitter de på min handled bredvid Sophies armband och gör mig tacksam för livet. Tacksam för att min mamma och mormor lever, tacksam för att jag är frisk och tacksam för att forskningen går framåt.
Ska du handla något speciellt i Oktober som är Rosa?


Har sagt de för men säger de igen; Jag önskar Cancer får cancer och dör!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tacksamhet är ordet/Kärlekskram Mae