fredag 30 november 2012

Äntligen stånd

Nu är mitt stånd äntligen uppe!!!

Imorgon och söndag är de julmarknad i Folkets park i Trelleborg, inne i rotundan. Båda dagarna är det mellan 12-16, kom dit!!!! Säljs allt från julpynt, väskor, träkonst, gottgott till smycke, keramik, scrapbooking-tillbehör och massa annat. Äkta hantverk och härlig julstämningen. Luciorna besöker och de säljs glögg och annat gott.

Tycker du ska berätta detta för alla du känner, dela inlägget på fejan, Twitter om de, sätt en banderoll utanför ditt hus med informationen, berätta de för alla i kön på ICA, ring slumpvis valda nummer och sprid informationen, dela ut flygblad. Jag bryr mig inte så mycket om hur de sprids, men jag blir väldigt glad om du sprider de!!

Välkomna imorgon!!








1 kommentar:

Helene sa...

Oj vilken MASSA SKABA skapelser!! Hoppas du får sålt mycket. Hinner tyvärr inte förbi :(. Har lovat de mina en tur till mina föräldrars stuga (har skjutit på det sedan augusti...).