lördag 24 november 2012

Kalas ett avklarat!

Då var första kalaset avklarat, både jag och maken går omkring som vacklande lik. Imorse strullade pannan så allting blev superstressigt, men när gästerna kom var allting klart, bara jag och mina nerver som behövde lugnas ner.
Prins(korv)en har vara glad och tacksam hela dagen, alla presenter var den bästa!!
Han och kusin Alex och lekt för fullt och stimmat runt.

Tydligen umgås man nu genom att sitta med vars en kontroll och glo på gubbar som springer omkring...

Radiostyrd bil från Bästemor, får se om han får ha den ifred från pappa...

Kusin Milo hade inte så mycket övers för Lillan, han ville mest spela tv-spel


Presenter Presenter Presenter 

Födelsedagsgrisen lyckades blåsa ut alla ljusen på sin Batman-tårta
Tyvärr lyckas jag inte få bild på tårtan här, får komma i ett senare inlägg...


Lillan satt nog i alls knä, men mormors satt hon tillräckligt länge för att jag skulle hinna ta en bild





Nu ska vi ha myskväll och vila upp oss inför killkalaset imorgon.
De var viktigt att de inte är barnkalas, utan killkalas!!





3 kommentarer:

Anette sa...

Det där bil-monopolet har Cornelis också, och det är vääldigt uppskattat :)

Anonym sa...

Vilka kalas och allt fint som kommit till huset. Mormor satt inte i allas knä, vad jag kommer ihåg.

Unknown sa...

Jag gillar verkligen gåvor, och särskilt att rc bilar. Det är en fin present för alla. Jag hittar en fin rc bil på Nitrotek.se för min bror på hans födelsedag.