tisdag 27 november 2012

Tack för den!!

Igår fick jag reda på att den avdelningen jag skulle vara på som idag, där fick jag inte ha mina fina påbyggda naglar... Skulle bara vara där som idag men ändå, se de vara bara snällt att knäcka av alla igår. Så förutom att de gjorde skitont, jag har nu fruktansvärt fula naglar!!!
Idag kommer jag dit, är där någon handledare som kan ta hand om mig, nooooo!

Så de var bara att cykla hem igen och försöka få något gjort. 
Har varvat skolarbete, sömnad och lite mer skolarbete...
Har precis fått gjort latin-test online. Gick bra på en del av dem, andra vill jag helst glömma!
Men de kan jag tyvärr inte då vi har salstenta i just latin när vi kommer tillbaka efter LIAn...

I morgon hoppas jag att jag faktiskt får lära mig något, kanske få sitta vid en dator och få reda på vad de egentligen man gör som medicinsk sekreterare. Är så avundsjuk på mina kurskamrater som har berättat att dem fått skriva diktat, fixat med journaler, lärt sig Melior och massa annat.

Nu är jag nästan inte längre irriterad, men snart kommer barnen hem och kanske kan ändra på de...


Inga kommentarer: