lördag 29 december 2012

BOJAKA!!

Har ägnat kvällen åt att plåga mig med att försöka skriva klart den fördömda LIA-rapporten, vill inte att den ska tynga ner mig längre...
Gick trögt, väldigt trögt! Var till och med sugen på att sätta mig med maken i soffan och kolla Sagan om ringen, då har de gått långt! (Har flera gånger försökt mig på de men *snark* vad tråkigt de är!!!)

Men jag pluggade i hörlurarna (heter de hörlurar även när de är sådana ploppar man petar ini öronen?? Jag är helt stirrig så jag har glömt hälften av mitt modersmål...) och på med Spotify. Då hörde jag varken barnen som vägrade sova eller Gollum som sörjde sin ring och sen skrev jag utav bara den.

Nu är jag klar!
Rapporten är dessutom inskickad!
(Självklart sover alla i huset nu, jag som vill fira, skrika, kramas och glädjedansa!!)

Och jag vill krama hela världen och springa 70 varv runt huset. Jag som var så trött innan så jag knappt klarade sitta upp på stolen har nu så mycket energi att jag inte vet vad jag ska hitta på. Happy kan vänta sig en lång hurtig runda med en matte som kommer skutta runt med ett stort fånigt leende.

Jag är klaaaaaaar!!!
BOJAKA!!

(Såhär glad är jag, syns de???)

Inga kommentarer: