söndag 30 december 2012

Found it!!

Yes!!! Jag kom ihåg dem!!
Fixade dessa i Ullared och blev så glad att jag kom på de nu ikväll och inte på sådär tisdagsförmiddag...

Vår lilla Happy är som tur inte skotträdd (till makens stora lycka som hoppas kunna träna upp henne och ha med på jakten...) men många stackars hundar som mår fruktansvärt dåligt hela denna veckan då folk skjuter dygnet runt.
Min pappa har sålt fyrverkerier hela mitt liv, jag tycker de är jättefint och högtidligt, men egentligen helt onödigt för oss att skjuta upp. Vi bor så att var vi än tittar vid midnatt på nyår så ser vi ett enormt skådespel på himlen. Så istället för att elda upp pengarna så står vi tillsammans och tittar på andras pengar som brinner upp!

Dessa två ljuslyktor skickas upp med önskningar, välkomnandet av ett nytt år och avsked till allt vi vill lägga bakom oss. Även hälsningar till de vi saknar som nu befinner sig där uppe bland molnen.
Den ena ska barnen få rita teckningar på till farfar

Inga kommentarer: