onsdag 26 december 2012

Har jag blivit gammal???

Sovit fullt påklädd inatt i mjukis och tjocka strumpor, ändå skakat av köld. Vaknade med världens huvudvärk men skyllde på de två drinkarna på Kristall inatt. Kämpat mig igenom dagen med frossa, huvudvärk och känt mig megahängig. For ner en snabb runda för att titta på rean men hem igen lika fort för jag var helt matt... (Men lyckades få med mig tre supersnygga byxor och Panodil som blandas i varmt vatten. Panodilen var ju iof inte på rea, men en riktig räddning när jag mår såhär!)

Tänk: Shit, har jag blivit så gammal att jag inte ens tål en utekväll???

Eftersom jag och maken har 8-årsdag idag (precis som tsunamin för 8 år sedan så tog även han mig med storm! Olämpligt skämt kanske...) så ville han gå ut och äta för att fira lite. Satt och huttrade på restaurangen, men mysigt var de!
Nu ligger jag hemma, återigen fullt påpälsad i mjukiskläder, tjocka strumpor, täcke och filt. Misstänker influensa eller en rejäl förkylning på G. Jag som skulle hoppa in och jobba imorgon, känns som de är en mindre bra idé...

1 kommentar:

Helene sa...

Feber eller ålderdom det är frågan... Grattis på8årsdagen!