torsdag 24 januari 2013

Snyggve!

Jag och lilla donnan har varit hemma idag för hon kräktes i natt.

Så här fin frisyr får man om man snurrar 130 varv i minuten, snyggve!

Här plockar Snyggve fram frukost till oss

När man är lite sjuk får man göra lite som man själv vill.
I hennes fall innebär de att dricka yoggi och juice samtidigt som hon är snygg i håret!

Eftersom hon höll mig vaken under några timmar i natt blev de mycket soffmys.
Han med att se både Lotta, Emil och Pippi.

"Snälla Gud, ge min mamma energi så hon kan leka med mig, eller få henne att 
somna så jag kan smyga ut och ta glass!"

Istället var det hon som somnade...

Nu ska jag krypa ner i sängen, har sååå ont i precis hela kroppen efter gårdagens träning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas magontet och därmed kräket är borta. Kramelikram MaE