fredag 18 januari 2013

Mannen är ett geni!!

Måste rekommenderas de som nog kommer bli årets bästa film.
Django Unchained av geniet Quentin Tarantion.
De är en sådan film som jag ångrat att jag sett, för nu kan jag ju inte se den igen för första gången...
Nästa gång och alla gånger (för ja, jag kommer se den igen och igen och igen och igen!) 
jag ser den kommer jag ju redan veta vad som händer, men de är så jädra bra så de kommer funka ändå!
I sann Tarantino anda är den blodig uppåt vägarna (bokstavligt talat) men inte på något läskigt eller äckligt sätt. En film full med humor, kvicka repliker och kaaaarlek!
Helt fantastisk filmmusik, som egentligen inte passar men ändå är så klockren så man blir helt glad.

Ska du se en enda film detta året, ska du se Django Unchained!
Du kommer inte ångra dig!!!!




Inga kommentarer: