tisdag 22 januari 2013

Morgonen i bilder


Dagen började med att ingen, absolut ingen ville gå ur sängen...
Så istället tog jag till de bästa knepet, jag skickade upp Happy!

Sötnöt som är väldigt trevlig på bild, inte alltid så trevlig i verkligheten...

Stor kille som man inte får hålla hand med, knappt krama och absolut inte pussa på skolans område
Hur blev han så stor?

Duktig morsa som tvingar sig att träna...
30 minuter på crosstrainern samtidigt som jag (med fasa) kollade på En man och hans fruar.
Sinnesjukt i min värld iallafall, andra verkar ju inte tycka så... 

God god frukost! Har svårt att äta frukost men nu är de ju 3 timmar sen jag gick upp.
Har tenta om någon timme, så frukosten ska intas i kombination med pluggande.

Nä, de är inte konstigt att ha senap på en macka med kalkon!
De är däremot lite konstigt att ha senap på sin maka...




Inga kommentarer: