tisdag 5 februari 2013

Ellen+Doris=Funfun

Åter varit hos läkaren idag för nya prover. Dem vet fortfarande inte vad de är för fel på mig men dem vet att jag är på väg att bli bättre!
Blev beordrad att åka hem, bädda ner mig och inte hämta barnen förrän de faktiskt skulle hem om jag hade varit i skolan. Så nu har jag hoppat i myskläderna, släkt ner allting och satt igång Hitta Nemo. Har så jädra ont i ögonen så jag ska bara ligga här i mörkret och bara vara, men de är ju sktitråkigt! Så istället passar jag på att lyssna på Hitta Nemo på engelska, behöver ju inte titta eftersom jag kan den typ utantill. Får ju passa på när barnen inte är hemma, dem vill ju alltid se den på svenska, dem är så okulturella!
Till saken är den att Ellen Degeneres gör Doris röst, jag älskar Ellen och jag älskar Doris, Perfect match!!

Imorgon hoppas jag att jag kan hänga med i skolan igen, blir så stressad av att inte riktigt kunna medverka!





1 kommentar:

Helene sa...

Vad är det för dundervirus du fått! Krya på dig vännen! ♥