söndag 31 mars 2013

Aldrig äta igen??

Alltså jag vet inte om jag ska kräka, gråta eller helt enkelt aldrig äta igen, någonsin!!!
Serverade barnen rester från igår, pasta och stekt kyckling. Ville hotta upp min lunch lite och stekte lite svamp och skar upp en avokado. Men när jag skulle gröpa ur avokadon var den stenhård på ett ställe, fast att den i övrigt var mogen och mjuk. Till slut lyckas jag och jag ser att på insidan av skalet sitter de något som liknar en snigel. Kastade alltihopa och försökte förtränga de. Men sen när jag började äta svampen vände de sig direkt i magen. Den konsistensen var väldigt likt en snigel och de gjorde att jag varken kunde äta pastan eller kycklingen heller. Så nu sitter jag här, vrålhungrig men totalt äcklad allt vi har hemma! *ryser*
De tokiga är att finns de sniglar på förrätts-menyn, så beställer jag gärna de. Tokigt men sant. Men denna snigel-liknande varelse skulle ju absolut inte befinna sig i min avokado!!!!!!

Inga kommentarer: