onsdag 27 mars 2013

Fot-test=vuxenpoäng

Har idag samlat vuxenpoäng genom att göra ett fot-test. Har problem med både knä, höfter och rygg, dessutom en nerv i kläm i ena foten. Så för att råda (lite) bot på detta så jag gjorde ett fot-test på Intersport.
Han fotade i olika vinklar och mina fötter lös upp i grönt och han mixtrade med datorn. Sen plockade han fram en drös skor som skulle vara rätt för mina fötter. Provade mig fram och otroligt nog var de skönaste paret även de snyggaste!
Men inte nog med de, de paret var dessutom billigaste visade sig, så jackpot! Jag borde ju bli shoppingproffs, inriktning fynd!

Nu ska jag provgå dem inne och se om de är helt rätt och sen eventuellt även köpa ett inlägg för att befria min stackars nerv som ligger i kläm.



1 kommentar:

Helene sa...

Supersnygga! Älskar gympaskor då det mesta annat resulterar i onda höfter och skavsår.

Tack för igår vännen. Du vet väl om att du är värdefull...