torsdag 30 maj 2013

P!NK + Ke$ha = vaken!

Har som mål att vara uppe länge i natt, i morgon är det nämligen dags att sova så jag orkar jobba fredagnatt. Ska hoppa in på mitt gamla sommarjobb två nätter nu i helgen innan mitt nya sommarjobb börjar på Lasarettet Trelleborg. 
Så nu har jag betalt räkningar, tvättar för fullt, ska sätta mig och sy lite och lyssna på bra musik.


Just nu är det denna av Pink som går varm, Just give me a reason med Nate Ruess, helt underbar låt! Videon däremot, sådär! Nate ser ut att vara naken i på underkroppen i första scenen han är med, ser ut som han endast har kavaj, sådär rätt osexigt! (Alltså inte den halvnakna tatuerade mannen i sängen med Pink, det är hennes man Carey Hart, utan han den halvnakna med den sköna rösten!)


Den här tjejen börjar jag gillar mer och mer, jag vill också kunna vara så flippad och bara skita i alla, nice det hade varit...
Tik Tok


Your love is my drug

Inga kommentarer: