lördag 29 juni 2013

I Love Ove!!!!

Tyvärr är den redan utläst... 


En helt fantastisk bok av Fredrik Backman, varför var den inte 20 gånger längre??? Förväntade mig att den skulle vara bra, men han överträffade mina förväntningar med girafflängder!! 
Jag har skrattat (högt, pinsamt högt), gråtit (pinsamt blödig, jag vet) och ibland skrattat så tårarna har sprutat. Vilken story, helt otrolig!!!
 
Jag vill också ha en Ove i min närhet, fast då efter att "utländskan" och "bögpersonen" har bearbetat honom lite... 

Jag säger bara: L Ä S   D E N!!!

1 kommentar:

A sa...

Nä, inte puckat. Det är verkligen grattis med stort G :D

Aha :o visste inte att du hade. Jag låter säkert helt sjuk nu, men jag såg dom (ja, i bikini i alla fall) på en bild för länge sen när du var i simhallen med dina barn. Satt lite småavundsjuk bakom datorskärmen på att du hade fått såna fina naturligt, hahaha!

Jag kommer lägga snittet under och implantatet bakom muskeln (aj!!). Blir runda coh 1. På konsultationen kom vi fram till 350 mp+, men jag funderar mer och mer på om jag ska välja dom med hög profil istället. Kanske dags att bestämma sig snart, haha :) Vad har du?

Gud vad kul att höra att det blev så bra för dig! Det är precis samma sak jag vill uppnå, för jag gör det ju helt och håller för min egen skull.