måndag 24 juni 2013

Vinst, vinst, vinst

Dagens första vinst: Lyckades få in P3 på radion som står på jobb, ska jag stå ensam i receptionen i tre veckor behöver jag ju inte lyssna på P4!
Dagens andra vinst: Allergiproverna visade att jag inte är allergisk mot sojaböner, vilken lycka nu när jag tyvärr förlorat jordnötterna...
Dagens tredje vinst: När jag kom hem var make, barn och hundar redo att ta med mig en runda till stranden för ett kvällsdopp. Inte för att jag badade men det var väldigt mysigt. Sen att maken tjatat sen han kom ur vattnet hur skönt det var och om jag bara visste vad jag missade, gör inte så mycket. Han tröttnar väl snart...


Sixten spejar, mycket att upptäcka när man är så liten


Barnen for i direkt, badgenerna har de ärvt från sin badtokiga mormor!


Medan hundarna är riktiga badkrukor



Idag var även första dagen för Prins(korv)en att gå i rugbyskola. Han hade haft jätteroligt och var stolt över sin nya tröja med hans namn tryckt på och hans vattenflaska, givetvis med Pingvin-tryck! (Trelleborgs rugbylag)


PS. Idag är det sex månader till julafton, bara så ni hinner med allt som ska fixas tänkte jag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

De e ljuvligt i vattnet - ja´lovar/Kramelikram MaE