Men först lite frukost så jag kommer igång, bjuder på denna ägg-kokar-bild såhär em måndagmorgon!
Om jag inte äter nu vet jag att risken är stor att jag glömmer det helt. Det är något med tyger, symaskiner och sytillbehörs som får mig att glömma tid och rum.
Sätter alltid klockan när jag sätter mig för att sy, finns risk annars att jag glömmer hämta barnen...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar