Ikväll blev dessa fyra drakskallror halvt färdiga, saknas ögon och den sista blåa blev inte ens ihopsydd. Hade glömt ta med en fingerborg från syrummet och orkade inte lämna soffan för att rädda mina fingrar. Så istället avslutade jag för kvällen och fortsätter imorgon.
Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Prins(korv)en, han tar pappas plats så fort chansen ges. Jag är inte svårövertalad!
När maken är i skogen är helt plötsligt huset väldigt mörkt och läskigt. Om någon timme förväntar jag mig en liten madam smygande in i vår säng, men det hör ju tyvärr till den vardagliga rutinen...


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar