onsdag 28 augusti 2013

Ställning av kaaaarlek!

I smyg har maken snickrat ihop denna ställning till mig och mina bokstäver, han är min ängel!

Har pratat om att jag behövde något men han sa att det skulle bli svårt att få till något. Så Taadaa så stod den där och han med ett flin på läpparna.


Perfekt till marknaden i helgen, nu syns dem ordentligt!


Har sytt upp en del namn, vissa fick inte plats, men har fler ställe att hänge dem på i mitt S T Å N D! (Jag tröttnar aldrig)


Om någon har lyckats missa det så har jag S T Å N D fredag och lördag på Palmfestivalen, eller som den på riktigt heter, Mikaelimarknad! Fast det får man inte säga, eftersom marknade bytade namn till Palmfestivalen för typ 10 år sedan...
Iallafall, mitt S T Å N D kommer stå vid gamla Två Lejon, på Gamla Torg. Kom dit om ni har vägarna förbi vet ja'

1 kommentar:

Helene sa...

Synd att jag missar STÅNDET i år. Jättelycka till och hoppas du får sålt mycket av dina fina skapelser!