tisdag 24 september 2013

Musik för mina öron

Nya favoriter har upptäckts, en del är kanske gamla för er kanske men dem har varit 
okända för mig fram tills nu, typ.

Royals med Lorde är helt ljuvlig att lyssna på, men videon sög!
Så för att inte sabba låten kör vi bara texten...


Can't Believe it med Flo Rida och Pitbull följer.
Även här är ingen video, den får ni googla själv eftersom min mormor ibland kollar in på bloggen...



Sen har mina klasskamrater haft väldigt kul men den här låten, What does the fox say.
Två norska bröder som måste ha rökt mycket målarfärg...



När dem gästade Ellen förklarade dem lite mer om låten och fick henne att sjunag med



Nu ska jag se Fruarna, förtjänar jag efter en hel dag med Verksamhetsutveckling och sen engelskplugg hela kvällen!


PS. Videona funkar tydligen bara att se via datorn, inte mobilen... 
Är ni nyfikna får ni söka låtarna på tuben! 

Inga kommentarer: