söndag 29 september 2013

Why God, why?

Bröööl

Loppisen igår tog upp det mesta av dagen och när jag kom hade vi kompisar på middag, så jag hann aldrig gå igenom alla fynden... 
Vaknade nu av att min hals är om möjligt ännu värre, huvudvärk från helvete och två barn som hostar ikapp.
Jag har inte tid att vara sjuk, eller att mina små troll ska vara sjuka!!! 
Har massor att göra till skolan, beställningar har ramlat in efter att fina Danni länkade om mina bokstäver, ett berg av ren tvätt som behöver sorteras och in i våra garderober och fortfarande ligger alla loppisfynden i påsar i garaget. 
Jag som bara hade behövt en lugn dag, där jag fick sova och göra ingenting...

How the f*ck am I kidding?! Hahaha
Jag bara slappa en hel dag, det funkar ju aldrig... Myror i brallan, rastlös och dryg om jag inte får hålla på och pilla med något, så det är väl bara att sätta igång, frågan är bara med vad? Skolarbetet är prio ett, men känns sådär lockande med detta dunkande huvud... 

Var meningen att vi skulle titta på bilden, men blixten gjorde så att vi båda råkade blunda och nu är Lykkan sur för det... Its going to be a lovely day!!!

Inga kommentarer: