måndag 28 oktober 2013

Dagens ros!

Dagens ros går utan någon som helst tvekan, till Lisa i min klass!!
Hon vet att en del av mina anteckningar regnat bort och då delar hon med sig av sina egna. 


Men det är liksom inte halvkladdiga otydliga anteckningar jag fått. Nä då, hon har suttit och renskrivit allt, gjort massa olika avancerade illustrerade modeller och så bara delar hon med sig det till mig! Hur snälla är vissa människor???

Väldigt tacksam och glad för att ha så fina människor runt mig! Får lite sms och mail som kanske är enkelt skrivit för avsändaren, men betyder ofantligt mycket för mig! När man är nere, ledsen, förtvivlad och bara allmänt deppig, då vet man vem ens riktiga vänner är! <3

2 kommentarer:

Lisa sa...

Tack för rosen!
Det är väl självklart att man hjälper en syster i nöd.

Anonym sa...

Ljust o varmt/MaE som hoppas du haft en bra dag