torsdag 24 oktober 2013

Dålig-mamma.com

Vad gör en sunkig kökshandduk mitt bland alla skolböcker och anteckningar... Jo den räddar just nu mitt liv!!


Den är nämligen en hemlig skattgömma, i skydd från barnen. Jag vet jag är en hemsk mamma som äter choklad mitt i veckan när inte mina barn får, men man har rätt att tröstäta choklad när man har tentaångest! Därav den sunkiga handduken mitt bland alla skolböcker och anteckningar.


Vill ni veta ännu en sak som gör mig till en dålig mamma?

Det är barnens choklad som jag stulit...
Men va fan, dem har ju ingen tentaångest, dem behöver den ju inte NU!!!

2 kommentarer:

Helene sa...

Precis lika skyldig till båda mammabrotten. Fast i valet mellan detta brott och en ännu sneare tröttare mamma tror jag nog vi blir förlåtna.

Anonym sa...

Påkommet