torsdag 31 oktober 2013

Jag vet inte

Happy och Sixtens version av våningssäng


Två slagna hjältar i soffan, två små grisar i sina sängar och en trött mamma som velar mellan att döglo på tv utan mening eller bädda ner mig i sängen och se Sex and the City... Har bestämt mig för att se hela boxen, eller iallafall göra ett försök, innan vi åker till The City i vår. Kan fortfarande inte fatta det, men flyg och hotell är bokat och nu är det bara att vänta. Som jag längtar!!!!

Vet nu vad jag mer längtar efter, som e typ snart?
Imorgon, lördag och söndag är det INGEN väckarklocka som kommer ringa!!!! Visst kanske barnen väcker mig, men då är det endast för att fråga om dem får sätta igång tvn, vilket är heeeelt okej! Denna morsans ska ta igen (försöka) alla förlorad sömn från de senaste veckorna, fast bara för det kommer jag väl vakna halv sju imorgon...

Inga kommentarer: