torsdag 24 oktober 2013

My vote goes to...

Har du inget att göra just NU? Då vet jag vad du kan göra, nämligen rösta på årets Lucia i Trelleborg!

Skriv TBGLucia 3 till nummer 72672!

Brukar aldrig annars bry mig, men nu är det ju min kompis Alexandra, hennes lillasyster Cornelia som är kandidat! (Ja, hon är ju även lillasyster till  Daniella, Rasmus och Olivia...) 
Cornelia har en röst "som får Guds änglar att gråta!!" Nä, jag bara skojade, hon sjunger inte som Gunilla Perssons dotter Erika!!
Men Cornelia har en jäkla röst, den tjejen kommer gå långt!

Jädra söt tjej också! 

Gå in på TAs hemsida och hör henne och de andra kandidaterna sjunga. Jag lyssnade igenom alla av ren nyfikenhet, men där fanns ju aldrig något tvivel. Cornelia Dahl ska vara Trelleborgs Lucia 2013!!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Men Gud så snällt av dig!! Är med Cissi nu och hon berättade att du hade gjort detta inlägget, vad glad jag blir!!!! Tack <3