fredag 29 november 2013

Bra start på helgen!

Haft en skön dag på LIAn, fått lite klarhet till rapporten som ska skrivas. Slutade till lunch och fick samtidigt mail från skolan att jag klarat kursen Medicinsk engelska. Så jäkla underbar början på helgen!

Firade med lunch på stan med min fina vän på "vårt" ställe. 

Hämtade Prins(korv)en när han slutat skolan, Lykkan är på minisemester hos mormor. Vi for ner till stan och firade min framgång med fika, julklappsköp och inlöp av hundmat. Happy har blivit en riktig tjockis efter hon kastrerades så nu är dietfoder inhandlat till henne.

Nu ska vi bara mysa, en helg som Prins(korv)en ska få styra lite över. 
Sova i vår säng står överst på listan och sen förmodligen kulhuset imorgon med någon kompis. 


Vår stora grabb, som självmant valde att inte gå in i leksaksaffären.
-Då blir jag bara sugen på att köpa något och det är ju onödigt nu när jag precis fyllt år och det snart är jul...

Inga kommentarer: