fredag 29 november 2013

För det förtjänar jag!

Eftersom Lykkan är hos mormor och jag klarat av en av de kurser jag fruktat mest under hela utbildningen, så passade vi på att äta ute ikväll. Bara pizza, men att få gå på restaurang med bara mamma och pappa är lyx för en 7-åring! 

Sen råkade jag gå förbi KappAhl...
Blev totalt förälskad i en kofta, sen gick det bara utför!


Den är sååååå mjuk! (Men oroa er inte, det är bara akryl och ingen stackars kanin har fått sätta pälsen till!)




Dessa kläder nedan blev jag förälskad i när jag provade i butiken, sen försvann passionen när jag kom hem och provade igen, så de åker faktiskt tillbaka till affären...





Men koftan och de två randiga tröjorna firar jag iallafall med, för det tycker jag att jag förtjänar! 

1 kommentar:

Lisa sa...

Skitsnygg kofta! Eller är det hon som bär den!