onsdag 20 november 2013

Snillet ska tvätta

Idag har jag med vilje fläckat ner ett tyg!
Jag vet att det är en synd, det är liksom en helt oskyldig liten tyglappa. Vad har den gjort mig liksom?!


Men tanken är ju att den ska bli ren!
Eftersom jag Buzzar för Vanish så måste jag ju göra ett ordentligt fläcktest.
Jag borde ju vara en mästare på att ta bort fläckar, med tanke på att våra barn ALLTID är fläckiga och skitiga efter förskolan/skolan, för att inte tala om rugbyträningar och alla matsituationer. Sen har det nog inget alls att göra med att jag själv alltid spiller och kladdar...

Maken kom ut och frågade vad jag höll på med:
-Gör fläcktest, svarade jag.
-Funkade det, did it Vanish?

NU fattade jag varför produkten heter Vanish, maken tittade konstigt på mig, klappade mig på huvudet och gick ut ur köket. 
Han skrattar fortfarande!


(vanish=försvinna på engelska för er som är lika tröga som jag...)

Inga kommentarer: