måndag 27 januari 2014

För det snöar!!

Suttit i skolan och frusit hela dagen, trots tre tröjor, långkalsonger under jeansen och en värmefläkt precis bredvid mig. Ändå så for vi ut direkt efter middagen, hela tokiga familjen.


På bilderna ser det ut som värsta plågovädret, men det är bara kameran som är dålig. 




Bilderna på Sixten blev lite bättre, mer rättvisa av kvällens väder. 


Han älskar snön och äntligen har han slutat springa runt och pipa efter Happy. 


Själv blev jag såhär snygg av att vara ute en timme i snön...


Snö må vara kallt och obekvämt om man ska köra bil/cykla/promenera när att man måste, men annars är det ju såååå mysigt!!! Allt är tyst, vit, mjukt och man (läs jag och maken) blir som barn på nytt. 

1 kommentar:

Unknown sa...

Min mascara går bara att ta bort i varmt vatten. Jag rekommenderar den ;)
Fast allt klär förvisso en skönhet :D!