fredag 28 februari 2014

Bojaka

Jag har förlåtit mig själv för att jag glömde hörlurarna, dagen blev rätt bra ändå!

Tentan vi skrev i tisdags, som vår lärare fick tillgång till först i onsdags, fick vi idag åter. Han sa i går att inom tre veckor kunde vi vänta oss resultatet, snacka om att vi jublade över hans snabba rättning. 

Dessutom fick jag VG!!! Kunde totalt få 60 poäng, VG krävde 45 poäng så jag får säga att jag är rätt stolt över min insatts. Jag bommade helt på en fråga, vilket jag misstänkte redan under tentan då jag inte förstod vad han riktigt menade i frågan. Men det gick ju rätt bra ändå...


Firade med att dra med mig Pernilla till Emporia för en lunchdate på Vapiano.


Pernilla gick med oss första terminen, Men sen tittade en liten bebis ut och hon  har varit mammaledig under min andra och tredje termin. Nu är hon tillbaka, men går ju nu i klassen under. Så då får man passa på att luncha när båda kan och har gott om tid.

Vi firade att det var fredag, att det var min sista dag i skolan innan examinationen, att jag fick VG, att hon precis skrivit tenta och sista men inte minst så firade vi att vi funnit varandra. Det är inte dåligt att ha allt det att fira en grå dag i februari! 


Eftersom skolan ligger vid centralen var det sen enkelt att ta tåget tillbaka och köra genomgång inför examensarbetet. Vet inte om vi blev så mycket klokare men...

Nu är det H E L G!!!

3 kommentarer:

Helene sa...

Grattis!!!

Rättar de med poäng och poänggränser ännu! Vilket 1800-tal.

Anonym sa...

Bra jobbbbbbbat sys.
Du e grym
Aahhdduu

Lisa sa...

Jag har ju sagt att du är bäst!