torsdag 20 februari 2014

På en torsdag?!?!?!?!?

Kommer hem och möts av den här tok-Ollen, dragit ut sin andra tand själv. Den var ivägen när dem skulle äta lunch så då fick den ryka!

(Tjockamollan i bakgrunden är Lykkan typ två månader gammal)


Sen var vi lite wild'n'crazy och åt tacos, på en torsdag!!! (Jag vet, helt uppåt väggarna, vad händer liksom med våra fina svenska traditioner????)
Hade bjudit över kompisar, sånt man kan göra när barnen har sportlov och vissa vuxna jobbar på jobb där man är ledig ibland mitt i veckan...


Suneboken kom fram en snabbis innan läggdags, häftigt att det inte är jag som läser för Prins(korv)en.

(Och nej, jag vet inte hur jag lyckades vrida min arm så medan maken tog fotot!)


Lite godnattpussar måste man hinna med innan det är dags att hoppa i säng.


Med det säger jag godnatt!

Sov gott vem du nu är, såvida du inte är en dum, homofobisk, rasistisk, otrevlig, sur och besserwisser till människa, för då hoppas jag du ligger vaken halva natten och när klockan ringer imorgon är du obehagligt trött! 
Men ni andra, trevliga, snälla, fina, omtänksamma och glada människor, jag hoppas ni vaknar utvilade och redo att ta er an en underbar fredag! 

Peace Out! 

Inga kommentarer: