lördag 1 mars 2014

The Flagship Company

Idag har jag varit på klädparty för det nya fina märket THE FLAGSHIP COMPANY. Deras första kollektion har precis släppts och det var såååå fina saker!


Min kompis Alexandras syster Danni som är säljare och visade oss det fina små plaggen.


Nu denna första kollektion är det endast flickkläder, men till hösten kommer kollektion även för pojkar. Bebiskollektion kommer även komma, men vet inte om det hinner bli till hösten...
Storlekarna i denna kollektion är från 98 till 152.


Det behövs ju inga ord för dessa plagg, ni ser ju själv hur söta de är!



Man förstår att att tjejerna som skapat märket har egna barn och förstår hur barn tänker. Smarta knäppningar, sköna tyger som tåls att tvättas och ändå håller färg och form.


Nedan följer bilder på Dannis übersöta dotter, tycker hon säljer in kläderna nästan bättre!


Ni ser ju själv hur bedårade både hon och kläderna är!


Denna kjolen fanns tyvärr inte i min storlek, hade den gjort det hade jag beställt en till mig själv!


Sugen på att bjuda hem dina vänner på ett hemparty med THE FLAGSHIP COMPANY så kontakta Danni. (DDA@THEFLAGSHIPCOMPANY.COM) Förutom att man får klämma och känna på de mjuka kläderna, så är det även förmånligare priser om man köper via hemparty jämfört om man beställer via hemsidan.


Förutom tjejsnack, kläder, skratt och bebismys bjöds det även på både fika och bubbel. Rätt okej på en lördag ju!

Inga kommentarer: