måndag 24 mars 2014

Vill vara olåst!

Varit hos naprapaten idag igen och blivit torterad, ommöblerad och knäckt. Hoppas att det hjälper nu för jag är så trött på att känna mig "låst". Låst är jag ju, kotorna hade låst sig. Men jag menar mer låst att jag inte kan göra vad jag vill. Jag vill kunna ut och jogga, jag vill sitta och sy, jag vill brottas med Prins(korv)en, jag vill bära runt på Lykkan när hon leker bebis. Jag vill ut på ordentlig PW med Sixten, jag vill kunna kramas med min man utan att ropa Ajajajaj!! i hans öra...
Jag vill helt enkelt inte längre vara låst...



Hoppas på att vakna imorgon och må skitbra!!
Just nu sitter jag mittemot en kille som sorterar dagens fångst. Att det kan vara så kul att byta Pokémonkort, att någon ens fattar vad dem själv håller på med... Någon som kan förklara reglerna för mig? 

Inga kommentarer: