onsdag 30 april 2014

Jag löser dina problem!

Jag förstår att detta är jobbigt, ligga sömnlös om nätterna för att du inte vet vad du ska köpa till mig i födelsedagspresent. Men ta det lugnt, här kommer fler tips! *blink, blink*

Prenumeration på sömnadstidning skulle jag inte alls bli ledsen över! 
Burda style...


Eller Ottobre design...


Eller Ottobre kids design...


Sen eftersom jag blir så himla lastgammal och kommer väl falla sönder inom snar framtid, behöver jag ju pysslas om...


Känner du istället för att ompyssling är bortkastat, det blir liksom inte bättre önskar jag mig snygga jeans, och snygga ben/höfter/rumpa att placera i de jeansen...


Denna keps från Fanny Castelius hade gjort mig sååå glad, rosetten gör liksom det lilla extra! Fanny gick klassen under mig på gymnasiet, en av de få som fortsatte inom designbranschen...   


Om inget av detta ovan föll dig i smaken funkar även någon av Yvette Hass übersnygga klockor! Dessa tre nedan är mina favoriter. Krävs en Trelleborgstös till att skapa och designa något så vackert! 



Inga kommentarer: