fredag 11 april 2014

Önskelista

Snart fyller jag år, jag blir lastgammal!!!
Har sån åldersångest just nu så jag nästan får ont i magen bara av tanken på att jag snart kommer behöva svara 30 när någon frågar hur många år jag är. Alltså om jag ska svara ärligt då alltså... De senaste åren har jag svarat 22 när jag fått frågan, jag fortsätter nog med det! 
Saken är den att jag tycker inte att andra som är 30 eller över är gamla och det är därför jag har ångest. Utan det handlar mer om att när man fyller 30 så är man liksom vuxen, jag vill inte vara vuxen! 

Men även om jag kommer fortsätta försöka övertala min omgivning om att jag är fräscha 22 år, så ligger ju ändå min födelsedag i almanackan, oundvikligt... 
Med det har mina nära och kära börjat fråga vad jag önskar mig i 30- (ångest)-present, så därför har jag börjat spåna på en liten önskelista.

Har länge velat ha ett fint armband från Thomas Sabo, med personliga berlocker som är köpta med omtanke och har en historia mellan mig och personen som köper berlocken.


Är sämst på inredning, svårt att köpa saker till hemmet som bara är vackra utan funktion. Så vill någon köpa något fint i stilen nedan så be my guest. (Så när du kommer som gäst är där fint och tjusigt hemma hos oss!)


Jag älskar skor, så ja, bygg den här garderoben till mig och köp skorna så kommer du för alltid vara min BFF, för evigt och alltid...


Jag går upp en timme innan resten av familjen endast för att kunna fixa hår och smink utan att maken immar igen spegeln av hans skållande dusch eller barn som kletar tandkräm på mig. Så ett sminkbord (och plats till det då alltså) hade suttit som en smäck!


Nytt jobb, då måste man ju ha en ny väska, något som den här t.ex... Någon som har en månadslön över så vet jag liksom vad ni kan köpa. Sån är jag, hjälper mina medmänniskor med i-landsproblem! 


Jag behöver en ny Overlock, rätt och slätt

En Kitchen Aid, är inte det något som alla gottegrisar borde ha? 


Så, en liten enkel önskelista helt enkelt...


Inga kommentarer: