torsdag 24 april 2014

Som tröst

Har lite kvällsfika med en shot kortison (tabletter lösta i vatten) dumlekakor och lite te.


Kortisonshot fick det bli efter att jag fick en allergisk reaktion på granatäpple, som jag nu tydligen är allergisk mot också... FML!

Som tröst och för att ta bort den äckliga sötsliskiga smaken käkar jag dumlekakor... Bra val! 

Min fina nya kopp är köpt i New York, för poliserna där är fantastiska! Förutom att dem är förvånansvärt trevliga och hjälpsamma även om man bara frågar efter vägen, så älskar jag att alla poliserna i New York tilltalade mig med ma'am. Awesome! 

Annars alla kvinnor som jag pratade med (i affärer, restauranger, tunnelbanan m.m) tilltalade mig med Honey, Darling eller Sugar, hur kan man inte bli glad av det? Även de feminina männen i butikerna använde de tilltalsnamnen. 
Gick runt och kände mig jäkligt smashing!


Nu ska jag fortsätta drick mitt te innan det kallnar. Och hoppas på att svullnade i munnen lägger sig och att det slutar klia i öronen snart...

Inga kommentarer: