söndag 27 april 2014

Swisch

Swisch så var helgen nästan förbi...

Kommer inte ens ihåg vad som hände i fredags mer än att jag var inom IKEA en snabbis för att köpa saker till vårt sovrum. En viktig sak var slut, fem av sakerna jag köpte insåg vi att det inte behövdes när vi väl började sätta upp sakerna. Håller på att fixa en liten garderobslösning, så vi får ju snällt köra in nästa vecka och lämna tillbaka det obrukbara och inhandla den saknade delen...

Lördagen bestod av gympaträning, trädgårdsfix och skjutsa barn till kompisar. Sen kom min älskade mamma och vi for till stranden för att plocka sten till ett av hennes projekt. 


Helt otroligt, klockan är 17.45 när bilderna togs och det var så varmt och soligt. Hade mamma haft badkläder med hade hon garanterat tagit ett dopp!


Idag har det varit gympauppvisning för hela slanten. Prins(korv)ens Parkourgrupp hade rock'n'roll som tema och alla pojkarna var svartklädda med smink och grön färg i håret. Lykkans grupp hade rasta/reggae som tema, då får man ju såklart ha rastaflätor! 


Eller Pasta-flätor som hon trodde det hette... 


Massvis med föräldrar och syskon, de små barnen såg livrädda ut när dem gick in


Det var Prins(korv)ens grupp som höll i uppvisningen denna terminen, så vi föräldrar har bakat och stod och sålde fika i pausen.


Lykkan i mörkt linne och gula tights 


Prins(korv)en med röd dödskalle på tröjan och grön tuppkam!


Nu är jag helt slut, ja resten av familjen med tror jag, speciellt Lykkan som somnade på två röda. 

Ska njuta en lite stund till av sista kvällssolen sen ska även jag tacka för mig! 

Inga kommentarer: