måndag 5 maj 2014

Alltså fina du!

Jag och Sixten gav oss ut på en cykeltur, alltså jag cyklade och han sprang...
Passade på att svänga inom om min fina vän Helene, som hade tidig födelsedagspresent till mig. 
Inte bara att Helene är en av de snällaste och finaste människorna jag känner, hon är dessutom otroligt talangfull.

Har tidigare fått fina skapelser av Helene, denna gången hade hon målat en personlig tavla till mig med illustrationer från New York, helt enkelt en perfekt 30-årspresent till mig. Nu till det finurliga...det är en magnettavla och knapparna och mynten är magneter! Även dagsbrickorna är magneter om jag känner för att ändra dagarna, hon kan hon! 
(Bilden i mitten föreställer mig, så som jag ser ut på Bitstrips, exakt så som jag ser ut där!)


Fick även detta fina armbandet Helene pysslat ihop, vad har jag gjort för att förtjäna detta???

1 kommentar:

Helene sa...

Vad du gjort? Du har varit du! ♥