torsdag 8 maj 2014

Är det kört nu?

Jag kan gå, inte fler rynkor, alla tänder sitter kvar, synen är oförändrad, rumpan har inte blivit bredare, jag hör som vanligt, bysten är på samma höjd som igår, jag minns mitt namn och jag hittade hem efter att ha lämnat barnen. Så allt det mannen sagt skulle hända när jag fyllde 30 har inte hänt, men dagen är i och för sig inte slut än...

Blev väckt med sång, frukost och paket av mina älsklingar, finns det något bättre sätt att vakna?


Eftersom jag och maken varit i New York nyss och bränt en hel del pengar, förväntade jag mig inte direkt några presenter. Men dem hade minsann filurat ihop fina saker till mig. Glittriga nagelfilar från Lykkan, för tydligen har alla tanter glittriga nagelfilar... 
En EGEN spikmatta, så nu slipper jag sno makens, som han fick i julklapp för några år sedan. Min efterlängtade rygg-dusch-borste, som jag tror hela familjen kommer sno i hemlighet. 

Jag och maken har bestämt att vi ska börja träna tillsammans och kommit fram till att badminton är en jäkligt kul grej att göra tillsammans. Det hörde Prins(korv)en och han fick pappa att köpa ett sätt med fyra racket, nät och allt så vi även kan spela hemma i trädgården, allihopa tillsammans. Maken har redan kollat upp hallar och tider man kan boka, en riktigt kul ide! 


Det jag blev absolut gladast över var att han äntligen hittat fina och ordentliga ROSA snickarbyxor till mig!!! Sååååå många fickor, som jag ska fylla dem med skruvar och verktyg! Lite sugen på att riva staketet bara för att kunna bygga upp det igen nu när jag har mina fräsiga brallor! 
Otroligt imponerad över att han dessutom köpt byxorna i rätt storlek, min man han kan han! 


Mobilen har plingat sen klockan slog midnatt och på Facebook kommer det meddelande på hela tiden, känner mig väldigt uppvaktad! Min lilla guddotter ringde innan och sjöng för mig, med hjälp av sin mamma och storasyster då alltså! 

Ikväll vet jag inte vad som händer, mer än att jag ska vara färdig och fin klockan 17.30... Spännande! 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Sanna på stora dagen! Såna rosa snickarbyxor vill minsann jag också ha på onsdag när det är min tur att firas :-) Hoppas du får en fin dag tillsammans med familjen!! Kram Camilla Olsson

Helene sa...

♡ Grattis ♡

Kisa sa...

Jättegrattis!