torsdag 22 maj 2014

Bra studiedag

Trots ond rygg och huvudvärk har vi haft en riktig toppendag. Grannarna ftågade om vi ville komma över för lite spring i vattenspridaren, barnen var halvvägs ner på gatan innan jag hunnit svara...


Lykkan har alltid så skön bickinistil med myntinkast...


Megamega, min underbart söta lilla guddotter som hade jordgubb i ögonbrynet men var lika glad för det.





Vi passade på att äta lunch tillsammans innan vi tre cyklade ner till stan för lite ärenden. Där hann vi med både med att bli bjudna på glass av min moster och lite lekplatshäng.


Maken kom hem med en liiiiten pool, nu ska vi nog klara sommaren. 


På bilden ovan står dem första trappsteget, vi har kommit fram till att poolen nog inte ska fyllas helt denna sommaren.


Det tar nog en liten stund att fylla den...


Tack älskade mormor/mamma/svärmor för vår nya fina pool, sommaren är räddad! 

Behöver jag berätta att vi jag haft en väldigt mysig studiedag...

Inga kommentarer: