torsdag 22 maj 2014

Massage någon?

Eftersom Prins(korv)en har studiedag och jag även tagit Lykkan ledig blev det sovmorgon enda till klockan 8, skönt kan man ju tycke som småbarnsförälder, tidigt kan man tycka som ickeförälder. Skit tyckte jag eftersom jag inte vaknade för att jag var utsövd utan för jag hade skitont i ryggen och en fruktansvärd huvudvärk. Inte bra att sova längre än man är van vid tydligen nu när jag är så gammal...

Får nog ringa min kompis Christina för en välbehövd massage!

Behöver du massage så tycker jag även du ska ringa henne, hon har überstarka fingrar som kan hitta den minsta lilla muskelknuta. Egentligen så pluggar hon till förskollärare, men nu under sommarlovet ska hon praktisera sin tidigare avklarade utbildning, nämligen massagen.
Hon befinner sig i Höllviken, men är man fler än en som vill ha massage kan hon köra hem till en, helt underbart!
Hon erbjuder behandlingsmassage om man som jag har ont i ryggen och behöver knådas ordentligt och hon kör även mjukare avslappningsmassage för den som känner att den vill pysslas om lite extra.
För 300 :- trycker hon på dig i 30 minuter och för 500 :- trycker hon på dig i en hel timme.


Kommer ihåg en gång jag åkte dit med en fruktansvärd spänningshuvudvärk som hållit i sig i flera dagar, åkte hem svävande som på moln helt utan huvudvärk. Så massage är absolut friskvård för både kropp och själ.

Vill du också unna dig själv, eller någon annan för den delen en massage, tycker jag du ska ringa Christina på 0704-53 53 25!


Hälsa från mig! :-)

Inga kommentarer: