fredag 23 maj 2014

Vill fynda

Jag är sugen på att loppisfynda, så ge mig nu massa bra loppistips (helst i morgon och i Trelleborg...)

Har så många saker jag vill fynda, saker vi behöver liksom.

• Tvättkorg eller annan korg med lock, ska ha barnens alla leksaker till poolen i den.
• Byrå, gärna en hög i stil med denna 
• Pall, typ något sånt här

• Spegel och belysning till spegel, antingen tillsammans eller var för sig.
 
• Vit bänkskiva, eller egentligen en bänkskiva i vilken färg/träslag som helst. Har ett projekt på gång här hemma.

Sen är det alltid så att tyger, kläder och skor (till både barnen och till mig) alltid är kul att fynda. 

Är det så att du har något av dessa saker hemma som ligger och skräpar, så sälj eller skänk de till mig istället! 

1 kommentar:

Helene sa...

Finns två i Svedala idag.http://www.svenskaloppisar.se/sok.asp?searchnow=1&datum=2014-5-24&loppisnamn=&lan=9&kommun=*&S%F6k=Klicka+h%E4r+f%F6r+att+visa+loppisar

Och det är länkarns på torsdag i kyrkoköpinge.