fredag 25 juli 2014

Fredagslyx!

Hann bara hem och ta ett snabbt dopp i poolen innan det bar av hem till en tokig familj för ännu mer bad och grillat.

Lyx att bli bjuden på god mat ute i kvällssolen medan barnen leker för fullt. Vi vuxna har kunnat sitta ner och prata, något som inte alltid hör till vanligheterna när man har en massa barn inblandat. Rökt vattenpipa, snackat om allt från kurslitteratur och "skjutsköterskor" till lammkött och livets nivåer. Tur att de bor på landet och inte har grannar så tätt inpå, folk hade trott vi var galna...

Kände hur jag blev tröttare och tröttare ju längre kvällen gick, för mig som är van att gå och lägga mig vid 21-tiden var det sent att komma hem först klockan 23. Men även om jag blev trött så har jag hela tiden haft vetskapen om att i morgon ringer ingen väckarklocka!!
Vem vill sätta pengar på att jag kommer vakna vid sjuanåret? 

Nu står ACn igång och jag kommer slockna inom kort, i morgon är det lördag och jag ska försöka njuta av varenda sekund! 

Inga kommentarer: