torsdag 28 augusti 2014

Redo för stånd

I morgon är det dags igen, dags att fälla upp ståndet! 


Fredag och lördag är det Palmfestivalen i Trelleborg, eller Mikaeli som det alltid hetat och alltid kommer att heta! Jag kommer stå på Gamla Torg och (förhoppningsvis) sälja mina skapelser. Kommer inte ha lika mycket som jag hade förra året, har varken funnits tid, ork eller direkt intresse. Har koncentrerat mig på bokstäver, det andra har jag vad jag har. Bättre att folk beställer så de får de färger de önskar. 
Syr jag en rosa papegoja, vill kunden ha en lila, syr jag en ljusblå elefant vill kunden ha en mörkblå...

Nu tror jag att jag har fått ihop det mesta, ska bara lyckas få ner allt på marknaden i morgon. Förskolan är stängd i dag pga planeringsdag, kunde inte tajmat det bättre! Har både hunnit varit på verkstaden och lämnat in bilen, läkartid i eftermiddag och resten av dagen ska jag bara mysa med Lykkan och fixa här hemma. 




Inga kommentarer: