lördag 27 september 2014

Dagens fynd

Dagens loppis avklarad och jag är väldigt nöjd!! 
Handlade för en tredjedel av de jag sålde för, det kallar jag att gå med vinst!

Blir det silvriga MC Hammer brallor, gul volangbaddräkt eller leopardbrallorna som blir de mest uppskattade av Lykkan? 


Sprillans nya vinterkängor med Disneyprinsessorna på och två Hello Kitty inneskor, tror jag iallafall dra hem någon pluspoäng i dag! 


De som känner Lykkan vet att hon påminner en hel del om Lilla My, men vi får sen om tunikan faller damen i smaken. De andra klänningarna är jag rätt säker på...


Prins(korv)ens favoritfärg är röd och framför allt röda byxor, score!!
(De längst till höger är termobyxor)


Lite tröjor till en påg som växer oförskämt fort


Shorts, badbyxor, pyjamas och skärp med nitar


Skjorta och lite tjocka tröjor


Så en hel del kläder fick jag till barnen, men det även en hel del till min brors väntande lilla bebis, men de får jag visa en annan dag, när jag överlämnat grejerna!

Åkte ut med överfull bil (fick ta två sopsäckar på hekpacken) och kom hem med två bananlådor och en låda med Flexitrack som inte blev sålt. Lämna lite kvar som skänks till Ukraina-hjälpen, så jag är väldigt nöjd!  


Nästa loppis är den 28 mars om ni är intresserade av att sälja eller fynd! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt jobb sys
E så stolt över dig.
Du e super grym

Anonym sa...

Sååååååååå bra/MaE